Nieuwsgierig naar meer? Wij gaan graag met je in gesprek over jouw retail content- en Retail Mediastrategie
Content maken we iedere dag, heel veel informatie wordt lukraak gedeeld via product advertising, blogs, video’s, product omschrijvingen, socials, etc. We zetten dit alles in op diverse mediakanalen en verrijken onszelf met, tot vaak grote genoegdoening van management, kwantitatieve data. Maar welke waarde heeft contextuele content? En welke waarde heeft deze data
In de tijd waarbij 3rd party verkregen data gevoelig is en de consument kritisch. De stortvloed aan informatie online is overweldigend, en wordt vaak genegeerd, de cookies worden alleen geactiveerd op functioneel; en daarmee mis je weer een flinke dosis data.
Tijd voor first-party data. Maar hoe zet je de content dan wel in. De theorie: contextuele content is het geven van de juiste marketingboodschap aan de juiste persoon op precies het juiste moment. Context kan heel persoonlijk zijn, maar wordt ook gebruikt bij wide-range marketing.
Eindeloze hoeveelheid content
Als marketeer heb je nauwelijks, tot geen controle over persoonlijke voorkeuren van de klant. Maar met de juiste strategie en de juiste context, waarbij de inhoud aansluit bij de omstandigheden van die persoon, kun je wel controle hebben over de zichtbaarheid en het bereik…
Lees meer, download het gratis artikel hoe je met de inzet van Retail Media jouw retailstrategie optimaliseert en inspeelt op de wensen en behoeften van de consument. Liever al direct kennismaken en onder het genot van wat lekkers brainstormen over hoe wij met jou de retailstrategie kunnen neerzetten, neem dan contact op met Jiska, Karin of Charlotte.
Nieuwsgierig naar meer? Wij gaan graag met je in gesprek over jouw retail content- en Retail Mediastrategie